(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

2 Şubat 2014 Pazar

Kaban Dikimi

Sonunda gözüme çok büyük görünen kaban dikimine başladım ve bitirdim. Bundan sonra inşallah kendime dikeceğim. Burda 2013/ 03 Pratik Dikiş Sonbaha - Kış Model 








Daha ince teğel ve ip temizliğini yapmadım. Son ütüsünü de tam yapılmadım, sabredemedim böyle resimledim.

7 yorum:

hanife dedi ki...

Bloğunu izlemeye almak istedim ama izleme butonunda sorun var...
Tebrik ederim kaban çok güzel olmuş eline emeğine sağlık..
Bu arada nacizane tavsiyem kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazmak daha kolay olur...

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Hanife hanım Tavsiyeleriniz benim için önemli blog ayarları konusunda biraz acemiyim her zaman yardımlarınızı da beklerim tekrar teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

bu kalıpta hatalı olan bir yer var mi cidden çok güzel olmuş birde bedenler hep büyük oluyo sorun çıktı mi sizde

Hobylst dedi ki...

Ne kadar güzel bir kaban olmuş özellikle deri detayarı harika güle güle giy. :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim ilk deneyimim. 44 beden diktim bedene oturan bir kalıp kizim 42 beden sadece arka kulpun üst kısmından cok az aldım ama astardan almadim . Hocamiz hareket payi olsun dedigi için size de kolay gelsin

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim İlknur hanim daha güzelleri sizin olsun

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.