(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

6 Haziran 2014 Cuma

2014 giyim sergisi Afyon

İyiki sergi oluyor, çünkü ben fotoğraflama konusunda sıkıntılı olunca hepsini birden göstermek işime geliyor. 
Haydi sergiyi gezelim.......

Bazı sebeblerden dolayı bu yıl az dikmişim gerçi sergiye çıkmayanlarda var ama bu yıl sınıf da kalmışım.  


















































2 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Betül Hanımcım, sizin de tüm kursiyerlerin de dikişleriniz mükemmeldi. Hepinizin ellerine sağlık. Gülten Hocam (arkadaşım) süper bir iş çıkarmış ortaya. Biran evvel emekli olup aranıza katılmayı dört gözle bekliyorum inanın ki (ama daha çok var). Bu hafta izinliyim. Kurs devam ediyor mu, siz orada mısınız? Belki bir kaç saat kaçamak yapabilirim. Sevgiler. NOT: Bu arada yorumlardaki harf doğrulama seçeneğini kaldırırsanız daha kolay yorum alırsınız, bu doğrulama işi biraz sıkıcı oluyor, vaz geçenler çıkabiliyor yorum yazmaktan :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ediyorum nurten Hanim sizi tanıdığıma çok sevindim sizden blog idare etmek konusunda öğrenecek çok bilgiler var kursumuz devam ediyor benim kizim geldi bu hafta biraz yoğunum ama haftaya gelmek istediginiz gun ben de orada olurum bu arada telefon numaranizi alamadim unuttum çok üzüldüm inşallah ulaşabilirim