(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

7 Ekim 2014 Salı

Daha neler neler

Merhabalar herkese dikişlere farklılık getirmek istedim.  Daha doğrusu biraz sıkıntı biraz arayış aradim demedim de havalı olsun dedim laf aramizda azcık da cesaretsizim. Neden  böyle söyledim anlatayım.  
Malum biz ev hanımlari sıkıldığımızda ya evin şeklini değiştirıriz yada yeni birseyler alırız bunu da en uygun şekilde nasıl olur tabikide kendimiz dikmeye kalkariz. Tabikiiii bende öyle yaptım. İşte cesaretsizlıgim burda devreye girdi . Koltuk Takımı na örtü dikmek istiyorum ama beceremezsem onca pahalı kumaş yazık olcak diye gittim pazardan defolu koltuk kumaşı aldım toplam 25 tlye ugrastim uğraştım sonuda bunlar çıktı sonrada kendime bir kızdım defolu kumaşı adam edicem diye uğraş koltuğa yetirmek için uğraş daha fazla emek ve zaman harcadım.
Birde siz görün istedim nasıl olmus tekli koltuk örtüleri dikiş im düzgün ama kumaş yamuk :-(
Zügürt tesellısi yapiyorum."TECRÜBE KAZANDIM"

SIZCE........?







2 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Sanırım idare eder. Büyük cesaret :)

Pembe Kreasyon dedi ki...

Bu arada blog tasarım çekilişim var katılmak ister misin :)