(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

8 Ekim 2014 Çarşamba

Heyecan dorukta

PEMBE KREASYON bana mesaj atmis bende bir heyecan bir heyecan hemen işe koyuldum tabiki ...... herkese bol şanslar. ...

BLOG TASARIMI


Güzel bir sonbahar sabahından merhaba. Bugün size hediye haberi vereceğim. Beni takip eden bir kişinin blogunu tasarlamak ve bloguna yeniden dokunmak istiyorum . Somut bir hediye vermek isterdim ama son zamanlarda yaşanan birkaç problemden dolayı bu olmadı. Kısmetse başka bir zaman...

Çok büyük bir vaatler veremem ama öğrendiğim ne varsa yapmaya sözüm var. Şartları sıralayıp gözünüzü korkutmak istemiyorum.

Bana güveniyor ve ben de istiyorum, şansımı denemeliyim derseniz:

*Öncelikle buraya tıklayıp GFC'den takip etmeniz gerekiyor.
*Daha sonra bu yazıyı Google+da paylaşmanız yeterli.


Blogda duyurmanız beni mutlu eder ama bu sizin tercihiniz. Olmasa da olur. Ki blogda duyurmanız +5 hak getirecektir.

Son gün 25 Ekim


Hepinize bol şans ve iyi bayramlar diliyorum.Hoşçakalın.

1 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Paylaşımın için teşekkür ederim :) Elimde olsa da herkese yapsam keşke